Om mig

Frida Hedlund heter jag och är född den 11 oktober 1996.

Jag bor i den "lilla" staden Karlskoga tillsammans med mina föräldrar och syskon. Mina föräldrar är skilda sedan december förra året.

Jag är en väldigt social tjej med sjuk humor. Saker ingen annan lyckas med lyckas jag med..jag går i åttan på Skranta skolan. På fritiden tycker jag självklart om att vara i stallet, umgås med kompisar och pojkvännen.

Jag har ridit i ungefär 6 år och har ett 12-årigt sto vid namn Grandessa. Hon är utbildad MSVA och var Sveriges tionde bästa juniorhäst med Louise Lindström förra året. Jag har haft henne sedan juni 2010 och det är min andra egna häst. I min familj finns inte bara Sessan utan även Maranello som min låssas mamma Lina G Hägg rider och tävlar upp till MSVB och Kahlúa som är avelsto. 

Som sagt, på fritiden umgås jag med kompisar, bla världens finaste vän Sara som driver bloggen www.februaritjej.se du är grym honey ! <3 Och så ofta det går träffar jag även pojkvännen, med ett avstånd på 27 mil..det är tufft men kärleken övervinner allt :)

Jag är en tjej med enormt stor vilja och siktar på toppen i dressyr som jag med hjälp av
tränare,föräldrar och stöttande kompisar hoppas kunna nå :)

That´s me ! ;)




Inlägg 01 – Om mig

Inlägg 02 – Min första kärlek

Inlägg 03 – Mina föräldrar

Inlägg 04 – Min dag

Inlägg 05 – Min bästa vän

Inlägg 06 – Ett ögonblick

Inlägg 07 – Mina syskon

Inlägg 08 – Den här veckan

Inlägg 09 – Mitt favoritminne

Inlägg10 – Detta ångrar jag

Inlägg 11 – Den här månaden

Inlägg 12 – Det här upprör mig

Inlägg 13 – Det här får mig att må bättre

Inlägg 14 – Det här får mig att gråta

Inlägg 15 – Min favoritplats

Inlägg 16 – Det här saknar jag

Inlägg 17 – Mina ambitioner


Kommentarer
Postat av: Andreas

Kul att du börjat blogga igen!

2010-12-17 @ 12:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback