Nejdu Angie ;-)

Bloggen har inte vilodag :)

Vaknade av att mamma kom in och stampa i mitt rum,  pallrade mig upp och fixade mig i raket fart. Ner på stan och fika med mamma, sen på jakt efter julklapp/födelsedagspresent till pojken min och sen kläder att ha på mig på julavslutning/julafton/nyår. Hittade såklart inget och åkte till stallet och gav hästarna mat, det första jag möts av när jag kliver ut ur bilen är sessan som står längst bort och gnäggar. Tussan <3 Slängde ut all mat till dom och sen tillbaka till stan och fick tag i en kjol, tröja, armband och strumpbyxor. Visar er i morgon för jag orkar itne gå upp och hämta det :P Åt på donken och sen till stallet igen för den vanliga stallordningen.

Jag tror Sessan var lite glad att jag var tillbaka. Hon stod och kelade och var allmänt super mysig. Skulle sen gå till gamla och rida...fyfan! Varje gång det lät så slutade mitt hjärta att slå.

Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem och käka. Nu ligger jag i sängen och tänker kolla klart på Grinchen och sen slå på lejonkungen :$

poous :D


kom hem :'( <3

Kommentarer
Postat av: angelica

bra, bloggar kan inta ha det frida :D så det funkar inte sååå :D

2010-12-18 @ 21:31:36
URL: http://ayohli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback