Mina föräldrar

Inlägg 03 – Mina föräldrar

Min mamma heter Ingrid och är född 1958 (?), hon är en glad mamma som lagar super god mat och verkligen ställer upp på mig. Det är hon som fixar så jag kan åka till älskling och hon som tar med mig på vanliga saker som inte har med hästar att göra. Hon är väl itne så jätte intresserad av hästar men ställer alltid upp och peppar mig. Utan min mamma skulle jag aldrig vara där jag är idag och utan henne existerar inte jag, vi har alltid sjukt kul ihop jag och mamma. She is the best <3


Min papi heter Fredrik och är född 1967 (?), han är världens bästa pappa och han om någon satsar på mig och gör verkligen allt för att jag ska lyckas med mitt mål. Han är rätt pinsam och alltid när mina kompisar är hemma skämtar han och är glad. Han är den hästintresserade av mina föräldrar och nästan alla våra pengar går till hästarna. Det är han som fixar mat,spån osv till Sessan och även han som kör mig överallt till träningar, till tävlingar för att jag ska få göra det jag älskar. Jag älskar dig <3 !

Sen har jag då min "bonusmamma" Lina. Hon är född 1973 (?), hon är dressyrdomare och rider själv tom MSV med Maranello. Det är hon som har sett till att Sessan är min idag och hon har även varit min tränare i 4 års tid. Det är hon som lärt mig att rida på riktigt och aldrig ge upp när det känns skit. Det är hon som ser till att jag får tränare och det är även hon som är min mentala tränare på tävlingar. Jag älskar dig <3 !



Inlägg 04 – Min dag

Inlägg 05 – Min bästa vän

Inlägg 06 – Ett ögonblick

Inlägg 07 – Mina syskon

Inlägg 08 – Den här veckan

Inlägg 09 – Mitt favoritminne

Inlägg10 – Detta ångrar jag

Inlägg 11 – Den här månaden

Inlägg 12 – Det här upprör mig

Inlägg 13 – Det här får mig att må bättre

Inlägg 14 – Det här får mig att gråta

Inlägg 15 – Min favoritplats

Inlägg 16 – Det här saknar jag

Inlägg 17 – Mina ambitioner


Kommentarer
Postat av: angelica

jag lajk din mami tooo :D

och jag håller med om hennes matimatiiii :D (L)

2010-12-18 @ 19:01:36
URL: http://ayohli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback