Min första kärlek


Inlägg 02 – Min första kärlek

Min första kärlek..jag gick hos dagmamma Gittan, det var en kille där som hette Robin, asså jag kommer inte ihåg så mycket förutom att jag "var" jätta kär och skrev hans namn överallt :P Robin ser jag varje dag då han går på skolan. Haha långt inlägg det blev :P


Inlägg 03 – Mina föräldrar

Inlägg 04 – Min dag

Inlägg 05 – Min bästa vän

Inlägg 06 – Ett ögonblick

Inlägg 07 – Mina syskon

Inlägg 08 – Den här veckan

Inlägg 09 – Mitt favoritminne

Inlägg10 – Detta ångrar jag

Inlägg 11 – Den här månaden

Inlägg 12 – Det här upprör mig

Inlägg 13 – Det här får mig att må bättre

Inlägg 14 – Det här får mig att gråta

Inlägg 15 – Min favoritplats

Inlägg 16 – Det här saknar jag

Inlägg 17 – Mina ambitioner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback