Min bästa vän

Inlägg 04 – Min dag tar bort den för den va tråkig :P

Inlägg 05 – Min bästa vän

Min bästa vän...öhm. Min bästa vän har jag gått i samma klass som i 9 år nu. Hon heter Sara Klintberg och är född den 28e februari nittonhundranittiosex. Hon har brunt hår och är världens finaste. Det jag och sara har kommer ingen kunna förstå. Ingen förstår vad vi pratar om när vi mitt i en allvarlig diskution när vi helt plötligt börjar prata med dansk brytning eller skånsk dialekt och sedan viker oss av skratt. Hon finns alltid där och oavsett om klockan är 2 på eftermiddagen eller 3 på natten så finns hon dör och lyssnar. Det är henne jag lutar mig mot när livet är skit. Utan henne skulle jag verkligen inte överleva skolan. Sara driver även en stor blogg med tvåtusen besökare varje dag www.februaritjej.se, och hennes största intresse är foto, blogga och hänga med mig sååååklart :D

 

lite vardagshumor från oss:
sara: frida ? du vet att nötter är förbjudna på skolan va ?

frida: ja, vadårå ?

sara: men...då borde ju inte du vara här.

 

Sitter och äter

sara: vet du hur normänn gör för att jaga kaniner ?

frida: nej ?

sara: ställer sig bakom ett träd å låter som en morot

saraochfrida: HAHAHAHAHAHA

 

och sen kretsar våra liv runt rullatorer och sujuntor.

 

Hur som haver så älskar jag dig pucko ! Mest av allt <3


Inlägg 06 – Ett ögonblick

Inlägg 07 – Mina syskon

Inlägg 08 – Den här veckan

Inlägg 09 – Mitt favoritminne

Inlägg10 – Detta ångrar jag

Inlägg 11 – Den här månaden

Inlägg 12 – Det här upprör mig

Inlägg 13 – Det här får mig att må bättre

Inlägg 14 – Det här får mig att gråta

Inlägg 15 – Min favoritplats

Inlägg 16 – Det här saknar jag

Inlägg 17 – Mina ambitioner


Kommentarer
Postat av: Sara

DUÄRBÄST!<3

2010-12-18 @ 21:50:16
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback